ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ!

Movie Clipping 1

Μέσα στο ευρύ φάσμα των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Νεανικού Πλάνου εντάσσονται και τα εργαστήρια κινουμένου σχεδίου όπου οι μικροί μαθητές όχι μόνο μαθαίνουν τις τεχνικές του animation αλλά δημιουργούν και τις δικές τους ταινίες.

Ο εκλεκτός συνεργάτης του Νεανικού Πλάνου, Κώστα Κατράκης, τη χρονιά που πέρασε καθοδήγησε, ανάμεσα σε άλλα,  και δυο εργαστήρια κινουμένων σχεδίων σε σχολεία της Αθήνας. Και το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από εξαιρετικό.

Η ταινία που δημιούργησαν οι μαθητές στο Γ΄ Τοσίτσειο Δημοτικό Σχολείο Εκάλης βραβεύτηκε στον 3ο Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους που γίνεται στις Σέρρες και τον συνδιοργανώνουν η Ε.Ρ.Τ. η διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Σερρών, το φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας και η Εκπαιδευτική Τηλεόραση.

Έχει τίτλο «Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης, ο Εμμανουήλ Α.Μπακακούλης» και στηρίχτηκε  βιβλίο της κ. Μ. Κριεζή. Το εργαστήριο πραγματοποιήθηκε 12 με 14 Φεβρουαρίου 2013 και συμμετείχαν 40 παιδιά.

Τώρα η ταινία θα προβληθεί και στο Φεστιβάλ Δράμας.

Το ζήτημα της ενδοσχολικής βίας ήταν βασικό θέμα των δυο ταινιών που δημιούργησαν οι μαθητές του 2ου Δημοτικού σχολείου Βριλησσίων. Η πρώτη έχει τίτλο «Μια παράξενη Ιστορία» και η δεύτερη «Ενδοσχολική Βία? Ουουουου!!!!»

Στα Βριλήσσια λειτούργησαν δυο εργαστήρια με 18 μαθητές το καθένα, διήμερης διάρκειας και έγιναν στις 22 και 24 Απριλίου 2013

Και οι τρεις αυτές ταινίες πρόκειται να συμμετάσχουν στην 13η διοργάνωση της Camera Zizanio τον ερχόμενο Δεκέμβρη στον Πύργο.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s